יום שישי, 26 באפריל 2013

pod samsonem (וורשה) - אזהרה מסע

רצף האירועים ההזויים במסעדה היהודית הזו הפך אותה לחוויה הגרועה, המצחיקה והמאכזבת של הטיול. מרגע הכניסה ועד היציאה נכפה עלינו שירות מלחיץ וחמדני שלא נתקלו בדומה לו בעבר, נדרשנו לשלם על דברים רבים שלא הזמנו או ביקשנו וכל זאת תחת נסיונות הזויים באמת של הצוות להקים אותנו מהמקום כמה שיותר מהר. 

המלצר הזקן שקיבל את פנינו ראה אותנו נכנסים. דחף אותנו פנימה אל חדר פנימי וליטרלית תלש מאיתנו את המעילים, חשבנו שהיה לו יום קשה, או שהוא ממהר לאן שהוא, אבל זרמנו. 
מאז, הארוחה נכנסה להילוך גבוה של מתיחות ולחץ מצידו ושאר הצוות. האיצו בנו לבחור בזריזות מהתפריט, ובאותה מהירות גם פינו את הצלחות מהשולחן, בזמן שאנחנו עדיין אוכלים מהן. נסו לדמיין איך זה להמשיך לנגב רוטב מצלחת שמונפת ע"י המלצר מעל לראשכם, מבלי שפעלול האקרובטיקה המוזר הזה ידליק אצלו נורה. 
האוכל היה בינוני למדי, תפל ומשעמם, באופן שעונה במדוייק על הסטיגמה שיושבת לכם בראש לצד צמד המילים "אוכל פולני". לא משהו שאי אפשר לאכול, אבל לשלם עליו פרמייה של מסעדת פאר היה פשוט פשע. 
בזמן שאנחנו מחליפים מבטים ומזדרזים לאכול הכל לפני שיחזור המלצר האנטיפט ופשוט ישלוף שוב את הצלחות, הגיעה מלצרית כעוסה נוספת, והגישה לנו את החשבון. בזמן שאנחנו עדיין אוכלים. עיון מהיר בו הרתיח אותנו שנית, נדרשנו לשלם על דברים שהונחו על השולחן ולא הזמנו בעצמנו (לחם ומים למשל) 
עצבניים ופגועים ניסינו לדבר עם מישהו, אבל כל מה שחשוב היה לצוות זה למקם על השולחן שלנו שלט Reserved, בעודנו יושבים סביבו. שלא נחשוב אפילו לרגע להתעכב לקפה. 

נחנו לרגע, על חמתם של העובדים הטרודים, כדי לעכל את מה שקרה, ואחד מאיתנו שקפץ לשירותים חזר עם בשורה ששברה את גב הגמל - הם מבקשים 2 זלוטי על הכניסה. ישבתם פעם במסעדה שגובה כסף על השירותים שלה?
קמנו, מבולבלים, פגועים ובעיקר רעבים, ורצינו פשוט לברוח מהמקום הזה. בשביקשנו את המעילים בחזרה פגשנו בגברת זעופה וחמדנית שהכריזה בנונשלנטיות שעל שמירת חפצים משלמים עוד זלוטי לפריט, שוב, בלי שהודיעו מראש במועד ההפשטה הברוטלי. את התשלום אגב מסדירים מתחת לפסל של יהודי זקן שמחזיק ביד מטבע זהב... 

לא נשאר לנו אלה להתפרץ מצחוק, באמצע החלל ומול שאר הסועדים. שילמנו את כל האקסטרה רק כדי להמלט, ונשבענו שכל עוד זה תלוי בנו, אף אחד לא יתקרב למקום הרשע והחמדני הזה. 




3 תגובות:

  1. והם באמת יהודים או רק בחרו להוציא לנו שם רע?

    השבמחק
  2. אני חושב שכן, האוכל יהודי והמלצר עשה רושם של בן עמנו.

    השבמחק
  3. בדרך כלל הפסל של היהודי עם המטבע מעיד דווקא שהם לא יהודיים. מקובל לשים פסל כזה או תמונה מתוך אמונה גזענית שהיהודי מושך כסף ויביא להם הצלחה כלכלית.

    השבמחק